Expert na optimalizáciu, Dr. Banka, vám pomôže spojiť úvery s UniCredit Bank.

Unicredit bank pripravila na jar 2014 novú kampaň. Jej cieľom je osloviť nových klientov. Jedná sa najmä o zacielenie klientov na klientov, ktorí sa zaujímajú o optimalizáciu úverov a ďalšie bankové služby.

 

Banka vychádza klientom v ústrety a oceňuje ich serióznosť. Všetkým klientom UniCredit Bank, ktorí zodpovedne spravujú a platia svoje záväzky voči UniCredit Bank, môžu získať naspäť až 21 splátok.

 

Toto unikátne riešenie na našom trhu nemá konkurenciu. Na území Slovenskej republiky a ani na území Českej republiky tieto služby zatiaľ nikto z bankových domov klientom neponúkal. Tento jedinečný produkt je charakteristický tým, že podporuje dlhodobé partnerstvo medzi bankou a klientom. Toto všetko klientom prináša v spote s lekárskym prostredím.

 

Dôvod, prečo si marketingový odborníci vybrali lekárske prostredie na predstavenie nového produktu, vysvetľuje pán Ján Chvojka, riaditeľ marketingu a komunikácie UniCredit Bank.

Chvojka vysvetľuje, že lekár je všeobecne vnímaný ako expert, ktorý vzbudzuje dôveru a má prirodzený rešpekt. Postavu lekára preniesli do prostredia hypotekárnych úverov a spotrebiteľských pôžičiek. Chvojka uvádza, že poznajú riešenie na trápenie klientov, ktorí sa potýkajú s nízkymi príjmami alebo chcú získať výhodné hladiny úrokových sadzieb.

 

Výroba samotného reklamné spotu bola jedinečná, pretože reklamná agentúra WMC Grey pre UniCredit Bank naraz pripravila českú aj slovenskú verziu. Doktora Dr. Banka v Českej republike znázorňuje Martin Stránsky. Na Slovensku ako Dr. Banka sa z televíznych obrazoviek prihovára herec Martin Mňahončák.

 

Kampaň sa začala 24. marca 2014 na obrazovkách TV Nova, TV Prima a TV JOJ.


Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/4/4/44955f4c-a573-4cfb-9938-a1522a287886/pozickomania.sk/web/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399

Comments are closed.

(Oznámkuj článok)
Loading...